Університет-провайдер: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»
Курс доступний з: 01 січня 2025 р.
Зарахування на курс: двічі на рік (січень, серпень)
Автори: Тетяна КУВАЄВА кандидат економічних наук, доцент
Обсяг курсу: 6,0 кредитів ЄКТС
Для кого рекомендовано: для усіх, хто цікавиться організацією й проведенням маркетингових досліджень та аналізом отриманих даних задля прийняття управлінських рішень
Пререквізити курсу: розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності
Маркетингові дослідження спрямовані на:
• засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку товарів та послуг;
• обґрунтування значення інформації в сфері маркетингових досліджень та її вплив на результативність маркетингової діяльності;
• вивчення сучасних методів збирання, обробки і аналізу вторинної та первинної інформації;
• визначення підходів до розробки плану проведення маркетингових досліджень;
✓ Асинхронний формат курсу (доступ до курсу 24/7)
✓ Двомовний (українська та англійська мова) контент
✓ Субтитри
✓ Управління швидкістю відтворення відео
✓ Придушення шуму
✓ Простий дизайн
✓ Висока контрастність
✓ Екранна лупа, збільшення шрифтів
✓ Вибір способу представлення виконаних завдань (текст, аудіо, відео)