Назад до переліку курсів

МЕТОДОЛОГІЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

МЕТОДОЛОГІЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Університет-провайдер: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

Курс доступний з: 01 січня 2025 р.

Зарахування на курс: двічі на рік (січень, серпень)

Автори: Тетяна КУВАЄВА кандидат економічних наук, доцент

Обсяг курсу: 6,0 кредитів ЄКТС

Для кого рекомендовано: для усіх, хто цікавиться організацією й проведенням маркетингових досліджень та аналізом отриманих даних задля прийняття управлінських рішень

Пререквізити курсу: розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності

Маркетингові дослідження спрямовані на:
• засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок щодо проведення маркетингових досліджень ринку товарів та послуг;
• обґрунтування значення інформації в сфері маркетингових досліджень та її вплив на результативність маркетингової діяльності;
• вивчення сучасних методів збирання, обробки і аналізу вторинної та первинної інформації;
• визначення підходів до розробки плану проведення маркетингових досліджень;

  • визначати способи аналізу і прогнозування ринкових явищ та процесів, виходячи з потреб суб’єктів ринку та впливу чинників внутрішнього та зовнішнього середовищ
  • знати методи та інструментарій збирання й аналізу необхідної вторинної та первинної інформації для вирішення управлінської проблеми
  • вміти обґрунтовувати підходи до аналізу вторинної та первинної інформації та використовувати відповідний аналітичний й методичний інструментарій
  • вміти аналізувати вплив поведінки суб’єктів маркетингової системи різного рівня на результати маркетингової діяльності
  • формувати маркетингове інформаційне забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності
  • вміти використовувати програмні продукти для аналізу маркетингової інформації
  • вміти коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингових досліджень

✓ Асинхронний формат курсу (доступ до курсу 24/7)
✓ Двомовний (українська та англійська мова) контент
✓ Субтитри
✓ Управління швидкістю відтворення відео
✓ Придушення шуму
✓ Простий дизайн
✓ Висока контрастність
✓ Екранна лупа, збільшення шрифтів
✓ Вибір способу представлення виконаних завдань (текст, аудіо, відео)

Зареєструватись на курс